بهره بردار هوش مصنوعی نسل z است

 

موسس و مدیر مارکتینگ هوش مصنوعی فراست گفت: نسل زد بهره بردار هوش مصنوعی است، زیرا سبک زندگی، الگوی زیستی و نحوه استفاده و کارکرد تکنولوژی نزد آنها با نسل های پیشین متفاوت است.

به گزارش فن نما، علیرضا جعفری در نشست «تجربه نوردی هوش مصنوعی» اظهار کرد: تفاوت الگوی زیستی نسل زد در استفاده از هوش مصنوعی نسبت به نسل های پیشین متفاوت است.

وی این تفاوت چشمگیر را حاصل همراهی این نسل با تکنولوژی روز دنیا دانست و افزود: به همین خاطر، در مارکتینگ هوش مصنوعی برای کار با این نسل نباید به دنبال انضباط اداری باشیم زیرا ممکن است آنها در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره برداریِ عملکرد را داشته باشند.

جعفری همچنین با شاره به لزوم حل چالش های اقتصادی در کشور، ادامه داد: ما برای دست یابی به اچ آر  نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و تامین نیاز دیتا سنترها هستیم، از این رو معتقدم به رغم آنکه توان پیاده سازی شرکت‌های بزرگ را داریم،اما دیر به مبحث شبکه های اجتماعی ورود کردیم زیرا آنگونه که باید با تکنولوژی هماهنگ نبودیم.

موسس و مدیر مارکتینگ هوش مصنوعی فراست همچنین با اشاره به ظرفیت پیام رسانهای داخلی مثل پیام رسان بله گفت: بله به مراتب از واتس اپ بهتر است، اما چون دیر ورود کردیم، بازار آن را از دست دادیم به همین خاطر است که باید با توان بالایی به این بازار ورود کنیم تا موقعیت را به رقبا واگذار نکنیم.