شرکت تکرانا از جمله استارتاپ هایی است که در دومین سال متوالی در نمایشگاه ملی فن نما شرکت می کند. این شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه کسب وکار ها، شبکههای اجتماعی و پرسونال برندینگ فعالیت میکند.
به گزارش خبرنگار فن نما، سجاد اکبری مدیر داخلی مرکز کسب و کار تکرانا با اشاره به شرایط مناسب نمایشگاه جاری گفت: با توجه به اینکه سال گذشته نیز در قالب یک استارتاپ در نخستین نمایشگاه ملی فن نما شرکت کرده و نتایج مثبتی گرفته بودیم.، تصمیمگر فتیم امسال هم با قدرت بیشتر و در قالب شرکت مشاوره کسب و کار تکرانا در این رویداد شرکت کنیم.
وی شرایط نمایشگاه امسال را نسبت به سال گذشته ارتقا یافته دانست و افزود: دومین نمایشگاه ملی فن نما به صورت چشمگیری نسبت به دوره اول از نظر غرفه سازی ها، ارایش نظام چیدمان داخلی و متراژ فضایی که در اختیار شرکت کننده ها قرارداده شده پیشرفت کرده است.
اکبری ادامه داد: از سوی دیگر تخصصی شدن نمایشگاه، حضور شرکت ها و صنایع مرتبط توانسته علاوه بر ایجاد فضا و روحیه تیمی، به رقابت پذیری شرکت کننده ها نیز دامن بزند. این موضوع را می توان در ارتباط رشتههای کاری مرتبط در کنار هم به خوبی مشاهده کرد.
مدیر داخلی شرکت کسب و کار تکرانا همچنین کیفیت کارها و استارتاپ هایی که حضور یافته اند را بالاتر از سال گذشته دانست و تاکید کرد: باتوجه به شرایطی که امسال تجربه کردیم امیدوارم این نمایشگاه در سال های آتی نیز برقرار شود زیرا چنین رویدادهایی با استمرار به نتایج بلند مدت و بهبود دهنده می رسد.